zondag 24 februari 2013

anders

hulp vragen is een goed idee. dat heb ik de afgelopen tijd wel gemerkt. een van de geweldige dingen die me dat heeft opgeleverd is een berichtje van een van mijn grote kook- en schrijfvoorbeelden, wat ik eerlijk gezegd vaak stiekem herlees. iets anders goeds wat gewoon vragen me heeft opgeleverd is een aanstaande samenwerking met een heel getalenteerd aanstormend fotografe, waar ik ontzettend veel zin in heb. zo hebben de meeste mensen die ik de laatste tijd om hulp heb gevraagd heel lief, positief en meer dan behulpzaam gereageerd. natuurlijk zijn er ook mensen waar je niets meer van hoort maar dat is goed. dat helpt me ook: als iemand geen zin heeft om me te helpen zeggen ze dat wel. of ze zeggen niets, dan is het ook duidelijk.


bij veranderingen hoort een nieuwe blog dus ben ik daar mee bezig. net iets te lang, want voor mij als zowel technische als digitale ramp is dat niet gemakkelijk. vandaar dus even geen nieuwe berichten, maar ik hoop dat alles snel mooi is. 
ondertussen blijf ik de kleuren nog zeshonderd keer aanpassen omdat ik dat tenminste snap en blijf ik dromen van technisch inzicht. 

en van het maken van een kookboek.

(met andere mensen die dan doen wat ik niet kan)


1 opmerking:

  1. Succes!! Waarom 'moeilijk' doe? ...Als het ook samen kan! Toch?Voor jou &Co: een gezellige, mooie , inspirerende tijd...vol nieuwsgierigheid, en..uiteraard...een flinke dosis eigen-wijsheid!! + Neem maar fijn jou tijd! xøx

    BeantwoordenVerwijderen