maandag 17 december 2012

trots

hoewel ik er verder niets mee te maken heb, voelde ik me zaterdag toch een beetje een trotse moeder toen ik mijn vriendinnetje én collega kat bij geniet zaterdag op de zelfgemaakte markt in utrecht zag. in de jaren dat we elkaar kennen, hebben we het ontelbaar vaak gehad over wat we van plan zijn en wat voor dingen we ooit samen zullen beginnen. in de tussentijd heeft kat het gewoon gedaan. een eigen taartenbedrijfje beginnen bijvoorbeeld: stukkie taart. en dat gaat hartstikke goed. zo stonden ze dus afgelopen zaterdag op de markt op de mariaplaats met hun zelfgemaakte pompoentaart, speculaastaart, arretjescake, en spruitjes-rookkaastaart, om maar eens wat voorbeelden te noemen. ze verkochten alle taarten die ze gemaakt hadden. omdat ik weet hoe lang kat hier mee bezig is geweest, is het zo ontzettend leuk om te zien dat het goed gaat en haar idee werkelijkheid is geworden. gelukkig bakten ze ook een speculaastaart voor geniet en kan iedereen de komende dagen nog komen proeven bij de leukste eetwinkel van nederland.

(naast stukkie taart stond independent barista wilco admiraal met perfecte koffie. de soja-latte die ik bestelde was een van de lekkerste die ik in tijden heb geproefd. hij gebruikt de panamaria espresso van boot, the golden coffee box in baarn)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten